Co wniesiemy do Twojej firmy?

AskHenry to benefit dla małych, średnich i dużych organizacji. Najchętniej osobiście opowiedzieliyśmy Ci o naszej usłudze, dlatego jeśli chcesz dowiedzieć się więcej…

  • Elastyczny benefit

    AskHenry to jedno narzędzie do zaspokajania różnych potrzeb i dostosowane do różnych grup pracowników

  • Osobistego asystenta

    który poprawia jakość życia Twoich pracowników, ich rodziny oraz bliskich

  • Walor employer brandingu

    ponieważ nasze badania wskazują, że AskHenry to naprawdę dobry argument w procesie rekrutacji :)

  • Usługę "od zaraz"

    bez zmian w kulturze i strukturze oraz bez obciążania działów HR dodatkowymi zadaniami

Co zyskają pracownicy?

AskHenry jest po to, by pracownikom żyło się lepiej. Każdy z nich zyska osobistego asystenta dopasowanego do ich rzeczywistości i indywidulanych potrzeb.

Czas

Pomagamy Ci zaoszczędzić nawet 8,5h miesięcznie

Energię

Załatwiliśmy łącznie 138 285 spraw (do końca lutego 2024)

Spokój ducha

91% użytkowników AskHenry ocenia nas pozytywnie

  • Żona przygotowywała się do warsztatów kulinarnych i kiedy w przeddzień wszystko wydawało się być gotowe, okazało się że brakuje jej dwóch produktów, które nie były dostępne w osiedlowym sklepie: mąkę typ 00 i semolinę... Pomocny okazał się Henry, który następnego dnia zakupił potrzebne produkty i dostarczył wprost do naszego mieszkania, jeszcze przed rozpoczęciem warsztatów kulinarnych online.

    Wiktor Bakalarski
    Scrum Master
  • Przede mną było kilka, długo odkładanych, napraw w mieszkaniu i tym samym zakup części o których nie mam wiedzy. Pomysł był jeden, zrobić zdjęcia i pozwolić zająć się tym Henremu. Tak też się stało, po kilku dniach dostałem informację jak nazywa się potrzebny element, gdzie i za ile mogę go kupić oraz jak zamontować.

    Robert Kubiś
    Tooling Squad Lead
  • Zbliżała się przeprowadzka a razem z nią porządki i segregowanie rzeczy. Okazało się, że mam w mieszkaniu książki których już nie potrzebuje. Poprosiłam AskHenry o to, by w moim imieniu oddali je do miejskiej biblioteki, co okazało się trudniejsze niż sądziłam. Konsultant przyszedł wtedy z pomysłem by książki oddać do Domu Dziecka. Po kilku dniach książki zostały tam dostarczone przez AskHenry. Byłam zachwycona pomysłem a opiekunowie i dzieci byli wdzięczni za prezent.

    Natalia Hojnacka
    HR Administrator Coordinator
  • Miałam zaplanowane wolne dni w pracy i milion pomysłów na ich spędzenie. Jednak jak wybrać ten najlepszy kierunek? Opowiedziałam AskHenry o czym marzę, jakie mam wymogi co lubię i już po kilku dniach dostałam kompletny plan wycieczki razem z noclegami! Jedyne co pozostało to pakowanie i radość z rodzinnego wyjazdu.

    Gabriela Gruszka
    Talent Success Lead

Jak wygląda wdrożenie i opieka

Porozmawiamy o Twojej organizacji, aby poznać ją lepiej

Ustalimy jak obecnie wygląda mapa benefitów organizacji, poznamy specyfikę, liczbę i strukturę pracowników oraz lokalizacje, w których na co dzień przebywają

Przygotujemy rozwiązanie uszyte na miarę Twojej firmy

Znając już Waszą organizację, zaproponujemy Ci ofertę uszytą na miarę oraz określimy zakres zleceń zdalnych i miejskich.

Wdrożymy AskHenry tak, aby każdy pracownik mógł korzystać z usługi od zaraz

Przygotujemy materiały objaśniające pracownikom AskHenry (m.in. dedykowaną stronę WWW) i przeprowadzimy min. 2 spotkania otwierające, które dadzą poczucie, że usługa jest właśnie dla nich – na wyciągnięcie ręki i nie tylko w pracy.

Będziemy stopniowo wdrażać nowych pracowników, poprawiać jakość usługi i raportować

Otrzymasz dedykowanego opiekuna firmy, który zadba o miesięczne raportowanie, kontrolę jakości wykonywanych zleceń oraz planowanie dodatkowych atrakcji dla pracowników, jak wydarzenia specjalne czy webinary.

AskHenry daje więcej czasu na życie i rzeczy ważne

Cześć! Jestem Jan i to ja opiekuję się firmami, które korzystają z AskHenry.

Napisz, a skontaktuję się z Tobą i z chęcią odpowiem na wszystkie Twoje pytania.