Concierge w Warszawie

Kim jest concierge?

Concierge choć kojarzony z minionymi czasami spełnia swoje zadania obecnie, jako pomocnik pracowników firmy. Dawnej do obowiązków concierge należało w wielkich posiadłościach np. zapalanie wszystkich świec oświetlających korytarze i komnaty. Rola concierge była bardzo ważna podczas wizyt gości, gdy nie można było dopuścić do najmniejszego błędu. Była to więc osoba najlepiej zaznajomiona z architekturą posiadłości oraz znająca terminy nadchodzących wydarzeń.

Na czym polega rola concierge?

Obecnie pomoc concierge nie polega na oświetlaniu korytarzy podczas uroczystych bali, ale podobnie jak dawniej, jego zadaniem jest odciążenie z nadmiaru obowiązków, dzięki czemu pracownicy zyskują więcej czasu i mogą skupić się na konkretnych zadaniach. Ponad to wzrasta ich wydajność oraz poczucie bezpieczeństwa przez redukcję stresu i poczucia zmęczenia. Korzystając
z usług concierge pracownicy zyskują osobistego asystenta, który wykonuje zlecone mu zadania. Do jego obowiązków należą codzienne zadania oraz specjalne. Na co dzień concierge zajmie się zakupami i rezerwacjami telefonicznymi, odda i odbierze rzeczy do naprawy, załatwi sprawy urzędowe i pocztowe, zrobi zakupy, znajdzie odpowiednich, sprawdzonych fachowców. A gdy zajdzie potrzeba, zorganizuje przyjęcie pracownicze, wyrobi niezbędne wizy, wynajmie mieszkanie, zarezerwuje lot
i hotel, zabierze chore zwierzę do weterynarza oraz wykona wiele innych spersonalizowanych zadań.

Co zyskujesz dzięki concierge?

Oddanie części obowiązków umożliwia uzyskanie wellbeing’u w pracy, realizowanie prywatnych pasji, zyskania benefitu pracowniczego w postaci czasu z rodziną i przyjaciółmi. Zmiana tempa życia przyczyni się do poprawy zdrowia i czasu na samorealizację w życiu prywatnym, bez nadmiaru obowiązków zabieranych do domu z pracy, które przytłaczają również bliskie osoby, rodzinę i przyjaciół. Zdjęcie z barków nadmiaru obowiązków to coś, czego we współczesnych czasach potrzebuje prawie każdy pracownik.