Concierge w Sopocie

Kim jest concierge?

Concierge to asystent pracownika, choć w dalszym ciągu kojarzony jest z lokajem w pałacach, obecnie spełnia inną, równie ważną funkcję w firmach.  Dawniej conceirge był odpowiedzialny za terminy balów, wizyt znamienitych gości oraz dbanie o porządek na włościach. Współcześnie concierge pomaga w realizowaniu wielu obowiązków. Jego rola jest nieoceniona i sprawa, że pracownicy zyskują czas na realizację specjalistycznych zadań, a nie skupiają się na tych pobocznych. Dzięki obecności concierge w firmie wzmacnia się ogólny wellbeing.

Czym zajmuje się concierge?

Concierge pomaga w realizowaniu codziennych obowiązków takich jak wizyty na poczcie czy
w urzędzie, umawianie wizyt, rezerwacje i zakupy telefoniczne lub internetowe, znalezienie i polecenie sprawdzonych fachowców lub produktów w najlepszej cenie rynkowej. Poza tym, concierge może wykonać zadania specjalne, do których zaliczają się: organizacja wieczoru kawalerskiego, odebranie wisy, zakup biletu lotniczego, kupno mieszkania czy samochodu,  rezerwacja lokalu na przyjęcie pracownicze i wiele innych dopasowanych do potrzeb firmy i pracowników i wiele innych.

Benefity pracownicze i wellbeing w pracy

Przyjęło się, że głównymi benefitami pracowniczymi są bony, vouchery, pakiety, gratisy, czy karnety. Warto jednak na nie spojrzeć szerzej i poza materialnymi benefitami obdarować pracownika czasem wolnym. Natłok obowiązków na stanowisku pracy można zniwelować poprzez zatrudnienie concierge, który tym samym da pracownikom więcej czasu na wykonanie powierzonych zadań specjalistycznych oraz spokojne spędzanie czasu wolnego bez stresu. Ponad to wpłynie to na poczucie bezpieczeństwa i poprawę atmosfery w pracy, która nie będzie nacechowana stresem i mierzeniem się z upływającym czasem. Pracownicy skupią się na realizowaniu powierzonych zdań przez co będą bardziej wydajni, a concierge przejmie ich obowiązki z zakresu organizacji codziennej pracy firmy.