Concierge w Gdyni

Concierge, czyli prosty sposób na poprawę wydajności pracownika

Przemęczenie i natłok obowiązków pracowników to współczesny problem wielu firm. Szukając rozwiązania problemu spotykamy się z nowym trendem wellbeing’u oraz wprowadzeniem różnorodnych benefitów, które mają działać motywująco. Oba rozwiązania są niezbędne, ale nie przyniosą oczekiwanego skutku bez uwolnienia pracowników ze stresu generowanego przez lawinę zadań do wykonania w krótkim czasie.

Odpowiedzią na problem współczesnych firm jest rola concierge , czyli asystenta pracowników odpowiedzialnego za wiele codziennych obowiązków oraz specjalistę od zadań specjalnych .

Czym zajmuje się concierge?

Concierge zajmuje się codziennymi sprawami firmy poczynając od wizyt na poczcie, czy urzędzie, poprzez telefoniczne umawianie wizyt, robienie niezbędnych zakupów, aż do znalezienia sprawdzonego specjalisty w najlepszej cenie na rynku. Poza sprawami codziennymi, concierge może zając się zadaniami specjalnymi, takimi jak organizacja wieczoru kawalerskiego, odebranie wisy, zakup biletu lotniczego, kupno mieszkania czy samochodu,  rezerwacja lokalu na przyjęcie pracownicze i wiele innych dopasowanych do potrzeb firmy i pracowników.

Benefit pracowniczy

Poza oczywistymi benefitami w postaci bonów, karnetów, pakietów i gratisów, niematerialnym benefitem pracowniczym jest czas, głównie ten wolny. Stawiając na komfort pracownika i budując atmosferę wellbeingu w pracy sprawiamy, że pracownik jest wypoczęty, doceniony i bardziej produktywny. Pracodawca dbając o pracownika powinien mieć na uwadze życie prywatne zatrudnionych osób i nie obarczać ich dodatkowymi obowiązkami, które muszą realizować poza godzinami pracy. Asystent pracowników concierge to rozwiązanie problemów nadmiaru obowiązków i lepsza atmosfera pracy.