Concierge w Gdańsku

Concierge, czyli osoba wpływająca na wellbeing w firmie

Współcześnie miarą wydajności pracownika jest jego samopoczucie w pracy. Wellbeing to trend, który stawia na tworzenie przyjaznej atmosfery pracy oraz zaspokajaniu potrzeb pracowników. Do najprostszych metod budowania dobrych warunków pracy jest odpowiednie wyposażenie stanowisk pracy i relaksu, jednak takie działania nie mają skutków długofalowych. Głównym problemem doskwierającym pracownikom firm jest zbyt duża liczba zadań do wykonania w stosunku do czasu na ich realizację.

Asystent pracowników, czyli concierge

Aby zaradzić problemowi nadmiaru zadań koniecznych do wykonania przez pracowników, warto skorzystać z pomocy asystenta pracowników, czyli concierge. Jest to osoba, która wyręczy firmę w codziennych jej zadaniach. Są to między innymi wizyty na poczcie, czy w urzędzie, telefoniczne umawianie wizyt, rezerwacje i zakupy telefoniczne lub internetowe, znalezienie i polecenie sprawdzonych fachowców lub produktów w najlepszej cenie rynkowej. Ponad to jest to osoba do realizacji zadań specjalnych, np. rezerwacja lotu i hotelu, załatwienie wizy za granicę, zarezerwowanie lokal na przyjęcie pracownicze, znalezienie idealnego biura lub mieszkania, zawiezienie zwierząt do weterynarza, czy odstawienie auta do mechanika.

Benefity pracownicze

Dobry pracodawca dba o pracowników w wieloraki sposób. Poza oczywistymi benefitami, jak bony pieniężne, karnety na siłownię, szkolenia czy kursy, warto zwrócić uwagę na benefit w postaci wolnego czasu w domu. Wiele osób marzy o tym, by po powrocie do domu nie myśleć o obowiązkach związanych z życiem zawodowym. Aby wspomóc te działania, warto skorzystać z pomocy concierge, który znacząco odciąży pracowników, którzy wypoczęci będą bardziej efektywni w pracy.