Success Story w Bee Talents!

Success Story w Bee Talents!

Bee Talents - innowacyjna agencja rekrutacyjna. Specjalizują się w kilku obszarach - rekrutacja specjalistów IT, kreowanie i wsparcie strategii rekrutacyjnej oraz dedykowane szkolenia dla rekruterów IT.

Lokalizacja
Poznań

Liczba Pracowników
50

Na pytania odpowiada

Aleksandra Pszczoła

CEO

Jak przebiegało wdrożenie AskHenry w Twojej firmie?

Wdrożenie AskHenry przebiegło bardzo sprawnie i od samego początku dostrzegliśmy w tej usłudze dużą wartość. Otrzymujemy wsparcie zarówno dla drobnych jak i dużych spraw, których sami nie musimy załatwiać na mieście. Z czasem, nauczyliśmy się coraz efektywniej wykorzystywać wsparcie AskHenry, dzięki czemu zaoszczędziliśmy wiele czasu.


Co wpłynęło na decyzję o wdrożeniu usług AskHenry w Waszej organizacji?

Zdecydowaliśmy się wdrożyć AskHenry ze względu na to, że bardzo cenimy swój czas i chcieliśmy zapewnić naszemu zespołowi komfortowe warunki do pracy. Na początku kiedy przedstawiłam pomysł mojemu Wspólnikowi, nie był do końca przekonany, jednak po zorganizowaniu prezentacji i pokazania możliwości Henrego, uznaliśmy że to strzał w dziesiątkę. Następnie z każdym tygodniem współpracy przekonaliśmy się że to był dobry wybór.


Jakie korzyści widzicie z wdrożenia AskHenry?

Henry zna coraz więcej miejsc w którym załatwiamy swoje sprawy. Im dłużej korzystamy z tej usługi tym sprawniej jest ona realizowana.


Czy uważasz, że AskHenry jest dobrą inwestycją w dobrostan pracowników?

Henrego wyróżnia to, że jest asystentem który wspiera cały zespół, a nie tylko zarząd. To jest zasadnicza różnica, Która pokazuje nam, że cenimy czas swoich pracowników. Co więcej, usługa jest tak zaprojektowana, że jako pracodawca możemy monitorować ilość zgłoszeń. Dzięki temu możemy sprawdzać ilościowe wykorzystanie usługi, a także policzyć ile czasu zyskują nasi pracownicy. Tego rodzaju benefit jest więc oszczędnością dla wszystkich.


Jaką największą wartość widzicie z wdrożenia AskHenry?

Ask Henry’ego traktujemy jako przedłużenie naszego zespołu. Myślę, że każdy zespół ma takie sprawy które ze względu na niski priorytet odkładają na później. Dotyczy to również spraw domowych. Takich jak np. kupienie żarówek, zawiezienie rzeczy do pralni, czy kupienie biurka w Ikei dla nowego pracownika. Tutaj wyręczy Cię Henry.


Jak, w szczególnym czasie pandemii, wsparcie AskHenry postrzegają pracownicy?

W czasie pandemii AskHenry błyskawicznie dostosował się do potrzeb i wyręczał nasz zespół np. w robieniu zakupów spożywczych. Dbał tym samym o swoje i o nasze zdrowie. Zespół, który korzystał z usług Henrego w tym czasie, bardzo doceniał zaangażowanie i elastyczność. Był wdzięczny za konkretną pomoc, którą otrzymał dla siebie i dla swojej rodziny.

  • Znajdź Henryka w social media
Wyróżnienie
EBStars