Success Story w Nationale-Nederlanden!

W Nationale-Nederlanden oferujemy proste i zrozumiałe produkty ubezpieczeniowe, dzięki którym zabezpieczamy finansową przyszłość naszych Klientów i ich bliskich. Jako firma odpowiedzialna społecznie angażujemy się również i działamy w obszarze istotnych problemów społecznych dotyczących zdrowia i jakości życia Polaków.

  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Liczba pracowników
    500+

Na pytania odpowiada

  • Agnieszka Laskowska-Osoba
    Dyrektor ds. Wynagrodzeń i Benefitów
Co przekonało Was do wdrożenia usług AskHenry w swojej organizacji?

W Nationale-Nederlanden dbamy nie tylko o sprawiedliwe wynagrodzenia naszych pracowników, ale także o warunki pracy dostosowane do zmieniających się potrzeb.


Jak przebiegało wdrożenie AskHenry w Waszej organizacji?

Zaletą, o której warto wspomnieć, jest szybkość wdrożenia, które nie wymaga skomplikowanego procesu implementacji. Profesjonalne podejście firmy AskHenry do realizacji usług i terminowe wykonanie zleceń czyni to rozwiązanie bardzo konkurencyjnym.


Jaką największą wartość AskHenry dostrzegasz?

Usługa sprzyja większemu zadowoleniu z pracy – dzięki niej pracownicy działają efektywniej i zostają z nami dużej, chętniej też polecają naszą firmę jako wartościowe miejsce pracy.


Co najbardziej podoba się Wam w usłudze AskHenry?

Naszym pracownikom przysługuje wiele benefitów. Oprócz popularnych rozwiązań takich jak elastyczne godziny pracy czy dostęp do szkoleń postanowiliśmy zaoferować im bardziej niestandardowe świadczenie. Niecałe dwa lata temu nawiązaliśmy współpracę ze startupem Ask- Henry (…). Osobisty asystent to innowacyjne i unikatowe rozwiązanie na rynku benefitów, z którego za stosunkowo nieduży koszt dla pracodawcy skorzystać mogą wszystkie osoby zatrudnione w naszej firmie. Systemu nie da się porównać do innych świadczeń pozapłacowych, które jako pracodawca oferujemy, ponieważ dotyczy sfery niemierzalnej, którą jest komfort życia naszych pracowników. Dzięki zlecaniu zadań osobistemu asystentowi zatrudnieni zyskują godziny, które mogą spędzić z rodziną lub poświęcić je na rozwój osobisty.


Jak, w szczególnym czasie pandemii, wsparcie AskHenry postrzegają Pracownicy?

Osobisty asystent to świadczenie, które idealnie zdaje egzamin również teraz, w czasie trwającej epidemii koronawirusa. Zatrudnieni mogą zlecać zadania ze swojego domu, a to pomaga im ograniczyć wizyty w miejscach publicznych. Jako pracodawca, któremu zależy na swoich pracownikach, z pewnością będziemy kontynuować współpracę z AskHenry i ją rozwijać.

Pomogłem Nationale-Nederlanden
w znalezieniu czasu ich pracownikom
- mogę pomóc i Tobie.

Chcesz poznać więcej szczegółów na temat usługi AskHenry? Zastanawiasz się w jaki sposób możesz wdrożyć benefit w swojej organizacji? Wypełnij formularz kontaktowy. Oddzwonimy i odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.