Success Story w Brainly!

Brainly – napędzana wiedzą społeczność milionów uczniów, rodziców i ekspertów. To dzięki nim, nawet najtrudniejsze pytania, znajdują dobrą odpowiedź.

  • Lokalizacja
    Kraków
  • Liczba pracowników
    100-200

Na pytania odpowiada

  • Łucja Czuba-Widiantoro
    Senior HR Coordinator
  • Aleksandra Favero
    Director of People & Culture
Jaką wartość dodaną widzicie z perspektywy wdrożenia, jako HR?

Z perspektywy HR, AskHenry to benefit właściwie „samoobsługowy”. Komunikacja wokół zleceń odbywa się zawsze bezpośrednio pomiędzy Henrym a danym pracownikiem. Nie ma potrzeby by HR tutaj w czymkolwiek pośredniczył. Naszym głównym zadaniem jest natomiast zachęta nowo zatrudnionych osób do korzystania z tego benefitu. Mało kto spotkał się z podobnym rozwiązaniem u swoich poprzednich pracodawców.


Czy uważasz, że AskHenry jest dobrą inwestycją w dobrostan pracowników?

Zdecydowanie! Koncept AskHenrego doskonale wpisuje się w jedną z naszych wartości – Lend a Hand. Pozwala na wsparcie pracowników w ich codziennych sprawach, oszczędzając nie tylko ich czas ale też często energię, potrzebną na załatwienie choćby tak monotonnych sprawunków jak wysyłka na poczcie, naprawa sprzętu czy odebranie zamówionych zakupów.


Co najbardziej podoba się Wam w usłudze AskHenry?

Obsługa klienta. AskHenry wyróżnia się swoją bezproblemową komunikacją na dwóch poziomach – z perspektywy HRu, jak też z perspektywy zwykłych użytkowników czyli naszych pracowników.


Jakie korzyści widzicie z wdrożenia AskHenry?

AskHenry pomaga nam wspierać bardzo różne grupy pracownicze. Przykłady? Proszę bardzo: przychodzi z pomocą pracującym u nas obcokrajowcom, którzy potrzebują porady lub życzliwej dłoni przy załatwieniu codziennych sprawunków, czy np. jest nieocenionym rozwiązaniem dla młodych rodziców, którym zawsze brakuje na coś czasu.


Czy, a jeśli tak, to komu możecie polecić naszą usługę?

Organizacjom w których większość pracowników mieszka w tym samym mieście, w którym znajduje się biuro firmy (brak możliwości obsługi pracowników zdalnych poza zleceniami online). Firmom, które nie boją się eksperymentować i przede wszystkim takim, dla których istotne jest dobre samopoczucie swoich pracowników.


Jak bardzo zmieniło się Wasze postrzeganie usługi w okresie pandemii?
Co w tym czasie AskHenry wnosi do Waszej organizacji?

Zakres usług dynamicznie zmieniał się, próbując dostosować do sytuacji. Od momentu pandemii, zaczęliśmy postrzegać Henrego jako „naszego człowieka do zadań specjalnych”. Poczucie, że możemy na niego liczyć pomimo lockdownu było naprawdę budujące.

Pomogłem Brainly w znalezieniu czasu ich pracownikom - mogę pomóc i Tobie.

Chcesz poznać więcej szczegółów na temat usługi AskHenry? Zastanawiasz się, w jaki sposób możesz wdrożyć benefit w swojej organizacji? Wypełnij formularz kontaktowy. Oddzwonimy i odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.